zondag 30 september 2018

eindelijk

Mag ik vandaag naar mijn favoriete plaats.. lol.. Heb heerlijke disney dagen gehad hoor en er komen er nog een paar maar tegenwoordig is mijn tweede thuis toch echt... Seaworld. We hadden vandaag om 1.45 de Dolphin upclose tour staan die had ik van mijn lieve nichtje en neefje Renee en Tom kado gehad dus hartstikke leuk. Na alle rituelen natuurlijk onderweg en lekker preffered.. waar een platinum jaarpas al niet goed voor is. We beginnen met een shop kijken en een plasserette.. dan nog even vragen waar we ons nu moeten melden voor de upclose aangezien ze dolphin cove aan het renoveren zijn. Dat werd bij de winkel van Turtle treck dus dat komt wel goed. Dolphin days dan.
Dannaar de pinquins en daar hadden we al gekozen om gewoon te lopen en dat kwam goed uit want hij ging stuk.. dus lekker de kou in
ik heb tegenwoordig van alles op WISH gekocht waaronder een rubberen led bal aan een touw. Deze kan van kleur veranderen en de piguins vonden hem wel lache. We hebben wat gegeten en gedronken en rustig aan gedaan richting het verzamelpunt.. En we mochten naar binnen de tour wordt nu gehouden in hun rescue area We werden in 3 groepen verdeeld.. 18 man en kregen 6 verschillende dolfijnen te zien.. Toen onze groep uitleg kreeg draaide ik me even om en daar stond een fotograaf die ik ken.. dus ff hug en hoe gaat het. ook toevallig wel lache.
Eerst hadden we iggy en hurley, daarna Griff en Axel en als laatste Jenn en alpha.. Erg leuk om te doen. Foto's waren nog niet klaar dus eerst maar eens een trick or treat rondje en dan gelijk door naar Shamu Stadium.. Wederom wat is het warm.. Dus na een rondje en bij het stadium aangekomen gaan we lekker naar binnen maar he daar zijn Pieter en Petra dus big hug en alles goed. we hebben bij elkaar gezeten op PenPe place. Helemaal achterin.
Nog even wat drinken halen en weer terug vor de 5 uur show.. Hier hebben we in de splash zone gezeten tot Kayla ging splashen en bijna de hoogste rij haalde.. Renee is wat hoger en droger gaan zitten en ik ben stug ik blijf lol
Niet nat geworden.. na de show zijn we richting uitgang gelopen nog wat drinken mee en de foto's bekijken en een 14 dagen photokey regelen we gaan toch nog meer. Na een tijdje alles gevonden en op de key gezet. Op naar de auto en onderweg naar Longhorn voor wat eten... Napa Chicken voor mij was prima.. Rekening en naar huis nog een kleine was en morgen weer vroeg op.. Keys to the Kingdom Tot morgen !!!!

7 opmerkingen:

  1. Je bent echt helemaal in je element daar en dat is te zien, je straalt! Mooie foto's ook, veel plezier morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer thuis, altijd grappig hoe je die namens weet. De pinguïn attractie, ik blijf altijd herinneren dat je daar een keer op ons buiten zat te wachten, was een leuke verrassing.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om weer thuis te zijn, leuke dag geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om weer op je plekkie te zijn toch, je hebt weer mooie fotos kunnen schieten.

    BeantwoordenVerwijderen