maandag 22 oktober 2018

Terug reis

We moesten vanochtend om 10 uur uit het appartement zijn dus was al begonnen met spullen in de auto te zetten en had inmiddels Renee haar koffer ook gewogen en die was al ergens 26 kilo.. Aangezien ik toch 2 koffers had opgegeven wat is dan wijsheid.. bijbetalen voor overgewicht of gewoon een andere koffer erbij en nog even wat dingen bijkopen zoals pindakaas van Peter Pan en m&M's. Alles in de auto en onderweg naar eerst de publix voor de pindakaas dan een leuke koffer halen bij TJ Maxx en even bij de Target voor M&M's. Zo dat waren alweer wat kilo's extra erbij. Nog even naar de Florida Mall want ze had bij de Disneystore een kerst hanger van Pochahontas gekocht en gister kwam ze erachter dat ze een voet miste.. Daar deden ze echt niet moeilijk en aangezien er geen mer was het geld terug. Nog even snuffelen hier en daar en even wat eten. Dan kijken of we de extra koffer goed in kunnen pakken maar dan gaat het net mega regenen dus nog even wachten, Naar de plasserette en wat op het net surfen en daar is de zon weer. Auto in en even naar een rustiger parkeer plekje en de koffers goed inpakken dat is gelukt dus alles er weer in en wat to do now.. Heel rustig dan maar naar het vliegveld, onderweg nog aftanken en binnen door aangekomen bij de auto verhuur. Doordat we laat vlogen hadden we onze korte broek nog aan dus die eerst omkleden naar een lange broek alles weer in de koffer en deze afgeven.. Netjes op gewicht.. 50 pond mag en ik had 48 en 37 en Renee 48 en 31 dus mooi gedaan. Nog even snuffelen bij Disney en Seaworld en hadden inmiddels ook een app van Romy die waren er ook bijna want Suzanne een vriendin en Charlotte haar nichtje zouden op dezelfde vlucht als ons zitten. Bijgekletst met Bianca, Romy en oma en niet veel later gedag gezegd. Wij door de security en op naar het treintje naar gate 71. Nog even wat halen bij Auntie Ann en lekker zitten bij de gate. Suzanne en Charlotte moeten nog even regelen dat ze naast elkaar zouden zitten en dat is gelukt. Ze zaten uiteindelijk 2 rijen voor ons. De trip ging prima eten was ok.. Nog even wat films gezien en weggedommeld en om 10.02 landen we op de polderbaan. Uit het vliegtuig en onderweg naar de paspoorten en koffers. Suzanne en Charlotte hadden doordat ze maar een weekje er waren alleen handbagage dus die gedag gezegd en wij wachten op de koffers. Ondertussen contact met de ophalers en nadat we alle koffers hadden door naar buiten en de parkeerplaats. Eenmaal vlakbij de Multivlaai zag Renee haar ouders dus die ging rennen. Alleen waren die druk bezig met kijken naar andere dingen dus die hadden het niet eens door dat we er al waren. Fijn iederen weer te zien en de koffers on de auto bij paps en onderweg naar huis.... Eerst knuffelen met de katten.. Die moesten wel weer ff wennen. Wat dingen meegenomen naar mijn ouders, ook fijn om mams weer te zien. Even een middag dutje en niet al te laat naar bed want zaterdag mag ik alweer werken en inmiddels alweer aardig 8 werkdagen erop zitten .. Maar ja moet weer gewerkt en geld verdiend worden voor de volgende.. Bedankt voor het meelezen en hopelijk tot het nieuwe blog

Seaworld

Vanochtend na een ontbijtje onderweg met Cathy naar Seaworld, Renee bleef thuis die ging de koffer inpakken en kijken of alles paste. Cathy en ik zijn onderweg gegaan naar Shamu en had Bianca een appje gestuurd of zei nog naar SW kwamen of een change in plans. Romy appte daarna of wij nog naar SW gingen dus terug gestuurd dat wij er al waren en of we plekken moesten vasthouden. Ze waren in het park en gingen nog even Cookie dough halen. Dus ik als grap oh das lekker en ja hoor kwamen ze aan met twee bakjes. Lief. Met 12 man de show gekeken en hij was een beetje chaotisch maar dat maakt het voor mij in ieder geval wel leuk. We zouden de 2e show niet doen die was pas om 5 uur en uiteindelijk heb ik begrepen van Sjon en Bianca dat die ivm het weer niet was doorgegaan.
Eenmaal thuis had Renee haar biefstuk er inmiddels er alweer uitgegooid en zijn Cathy en ik nog even wat medicijnen gaan halen voor haar.. Weer thuis gebracht en de boxen en spullen die bij Cathy bleven stonden inmiddels in de auto. We hadden met Brandy afgesproken ergens wat te eten en dan alle spullen overgooien en afscheid nemen. Renee bleef thuis die voelde zich niet lekker en kon ff bij komen en slapen. We zijn bij Gator's dockside geweest en was allemaal weer lekker. had alleen om diet pepsie gevraagd.. glas op tafel en zag er raar uit qua kleur maar ok.. Eh na een slok wth is dat... sweet tea.. Nog voor ik het kon zeggen kwam ze al met de juiste aan en sorry. Moest er wel om lachen. Lekker gegeten en alle spullen over .. tot volgend jaar. Weer onderweg naar huis en ging al iets beter met Renee. Inmiddels ook inchecken en we mogen allebei 2 koffers mee. Renee denkt dat ze het wel in 1 kan doen maar zet er gewoon 2 in als het dan toch in 1 past... mooi dan. Ik heb mijn koffers met de laatste dingen ingepakt en gekeken of ik alles had. Nog weggegooid wat weg kon en opgeruimd. Morgen kunnen we normaal weg.

Toch een keer naar het strand

Laat in bed gister maar we moesten vandaag richting Cocoa Beach en hadden eerst afgesproken met Cathy om in Melbourne een beetje te shoppen en we mochten ons daar ook verkleden in hun huis. Uiteindelijk om ergens kwart voor 11 die kant op gereden en rond half 1 waren we dan eindelijk in Melbourne en hebben we eerst de katten geaaid enzo en op het moment dat we naar de Mall wilde kwam de regen met bakken uit de hemel.. Oh jee als dat vanavond maar goed gaat. Niet veel later toch richting Mall en eerst wat gegeten in de Foodcourt.. Orange chicken. Ff shoppen en wat dingetjes halen.. Nog even tanken want hier is het 2.69 ipv 2.75 dus ach gelijk maar ff doen dan. Terug naar het huis van Cathy en Brandy en even kadootjes inpakken en omkleden .. Gewoon een jurk aan lol.. Voor een bruiloft wel een beetje netjes. lol In de auto en richting Cocoa Beach. Daar konden we nog voor de deur parkeren van de trouwlocatie en daar waren Pieter en Petra ook en natuurlijk de familie en vrienden van Romy en Julian. Niet veel later kwamen ook Arjan en Ina en konden we naar de overkant lopen naar het strand voor het huwelijk. Ziet er mooi uit. Door de opkomende storm zag het er in de verte donker uit en duimen dat het goed blijft. Veel wind en op de achtergrond de Disney cruise die onderweg ging.
Daar kwamen de bruidsmeisjes en uiteindelijk Bianca en Sjon met Romy. Erg mooi
Na het huwelijk de eerste dans op het strand, drinken en taart en felicitaties.
Na alle formaliteiten weer onderweg naar Melbourne eerst even wat eten en dan Cathy ophalen die blijft nog een paar dagen slapen en neemt dan mijn amerika boxen weer mee.. lol sommige dingen gebruik je alleen daar dus gelukkig mogen ze bij Cathy en Brandy blijven dus das fijn. Onderweg naar huis en gelijk naar bed. Dinsdagochtend zouden we eerst gaan shoppen omdat het zou gaan regenen. Dus op naar Disney Springs en daar eerst nog wat souveniers gehaald en bij Pandora een ketting. Bij de buren Sprinkels een lekker cupcake om de verjaardag van mijn zussie te vieren. Na Springs zijn we nog bij Walmart geweest en bij de nieuwe winkels naast Lake Buena Vista Outlet. We waren nog niet binnne bij TJ Maxx of daar kwam de stortbui, regen beetje minder en op naar Ross. Daar waren we klaar maar man wat komt het onwijs naar beneden en ineens mega onweer. Dus maar binnen gebleven en wachten tot het minder wordt. Heb toen het idd iets minder werd de auto opgehaald en Renee en Cathy voor de deur opgehaald. Toch nog even naar Disney Gifts want het was nu bijna gestopt even snuffelen. Renee was nog op zoek naar iets en uiteindelijk hebben we 4 verschillende Walmarts gedaan voor we het uiteindelijk hadden gevonden.. De ander hadden het helemaal niet. Uiteindelijk zijn we door het weer helemaal niet meer naar Seaworld gegaan. Avondeten hebben we bij Longhorn gedaan. Even een half uur wachten en aan tafel. Ik had Chicken Tenders die waren prima alleen de andere dames hadden steak en die was niet zo.. koud dus teruggestuurd en nog steed niet echt..die van Renee nog een keer terug gestruurd en wederom niet echt goed op warmte maar ze heeft hem toch opgegeten wel van de rekening afgehaald. Op naar huis en ik nog even gekeken of ik een idee heb of alle gaat passen en wat hier kan blijven in de boxen. Nou dat gaat wel lukken hoor.

woensdag 10 oktober 2018

Zondag Seaworld dag

Cahthy en Brandy waren blijven slapen en na een ontbijtje thuis zijn we allemaal richting Seaworld gegaan. Heb Cathy en Brandy weer afgezet bij hun auto die had in de buurt van seaworld een overnachting gehad. Even na half 10 liepen we het park binnen. We hebben eerst even met de dolfijnen gespeeld in de nursery
Daarna Pet's ahoy en natuurlijk weer leuk om te zien wat ze allemaal met honden, katten, eenden enz kunnen bereiken Sealion High als volgende
Hierna door naar One Ocean
Ik ben een photopass gaan regelen met de nieuwe jaarpassen had ik ineens recht op een jaarphotokey dus ja dan maar halen he.. en de andere zijn naar Dolphin days gegaan. We hebben daarna afgesproken bij Voyagers om wat te eten.. onderweg daarnaar toe een enorme bui dus zeiknat in het restaurant en DD was even gepauzeerd vanwege het weer maar niet veel later weer door en een minuut of 10 kwamen ze al binnen. Had inmiddels wel al een tafel bemachtigd Ff gegeten en nog een one ocean probere.. Dat werd uitgesteld en uiteindelijk gecanceld. Zaten handicap row en ineens begn het zo har te regenen dat je zelfs in het stadium niet droog was.. echt niet normaal. Uiteindelijk nog wel de 5 uur gezien
Daarna met Renee richting Mall at Millenia voor de Cheesecake Factory, Romy had ons uitgenodigd om ook mee te gaan met de hele groep ... voor haar trouwen.. 17 man.. Renee en ik waren er al en hebben een pager gehaald.... eh met zo'n grote groep kan het wel 2,5 uur duren mevrouw .. eh nou ja geef maar en .. uiteindelijk hebben we lekker zitten kleppen en al uitgezocht wat we wilden dus toen we eindelijk aan tafel konden was alles zo geregeld. heerlijk crispy pineapple chicken and shimp gegeten en allerlei gezelligheid.. uiteindelijk laat gedacht gezegd en tot morgen.. Wij naar huis en eigenlijk gelijk bed in. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen