woensdag 3 oktober 2018

home again

Na een hele rustige ochtend heb ik Renee afgezet bij Magic Kingdom en ben zelf naar Seaworld gegeaan... mis mijn liefies.. Nog net op tijd voor de 1230 show One Ocean en wist dat Bianca en the gang er ook zouden moeten zijn dus was eerst reserved gaan zitten en een message getuurd bleken ze gewoon schuin voor me te zitten. Dus ben eigenlijk bij ze gaan zitten .lol.. maar het begon al dus na alles maar ff kennis maken met iedereen
Na de show was nog peeinig in a cup.
Dit doen ze o.a om te kijken naar de cyclus en nog vele andere dingen van de dames. Diverse heren en dame gingen richting MAko en de rest ging richting Spice Mill We lopen over de brug lekker te kletsen en ineens zie ik Brandy en Jeffrey lopen dus ff gedag zeggen en een knuffel en natuurlijk een foto. ff staan kletsen en weer afscheid genomen. We zijn doorgelopen naar de spice mill via the waterfront winkeltjes. Na het eten waren we weer compleet .. 12 man en zijn we naar dolphin Days gelopen..
Na Dolphin Days .. pets Ahoy
Alle dieren zijn gered uit asiels in amerika.. En ik blijf me toch altijd verbazen waarom ik dat niet voor elkaar kan krijgen met mijn lieverds..lol Tijd voor de Laatste one ocean van vandaag
Tijd om naar de uitgang te lopen.. Voor mij zodat ik Renee weer kan ophalen, en voor de rest is het ook geloof ik wel welletjes. Nog even langs de dolphin nursery en zowaar willen ze wel even met de lichtgevende bal spelen. Ik geen foto van maar Sjon wel lol.. Afscheid genomen en tot maandag al zie ik er vrijdag nog een paar die gaan mee naar Orlando Cat cafe. En hup naar de auto en message naar Renee dat ik bijna in de auto zit maar ze het rustig aan kan doen want natuurlijk kleine file.Maar uiteindelijk komen we redelijk gelijk aan bij de drop off/pick up. Eten doen we bij Longhorn en nog een spelletje Disney minigolf bij Fantasia Gardens..Weer onderweg naar huis en wasje en een blogje.. Morgen wederom Seaworld met wat tours en dieren

5 opmerkingen:

  1. Een heerlijke vakantie dag weer waarbij iedereen doet wat hij leuk vindt, Renee naar MK en jij naar je B&W vriendjes.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een top dag. Gaat goed zo, en houd het zo. Laat ze maar komen die foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een echte Kim dag heelijk hoor ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dag weer bij je zwart-witte vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just another beautiful day at Seaworld.. je hebt weer genoten.. lekker daagje Kim

    BeantwoordenVerwijderen