maandag 22 oktober 2018

Seaworld

Vanochtend na een ontbijtje onderweg met Cathy naar Seaworld, Renee bleef thuis die ging de koffer inpakken en kijken of alles paste. Cathy en ik zijn onderweg gegaan naar Shamu en had Bianca een appje gestuurd of zei nog naar SW kwamen of een change in plans. Romy appte daarna of wij nog naar SW gingen dus terug gestuurd dat wij er al waren en of we plekken moesten vasthouden. Ze waren in het park en gingen nog even Cookie dough halen. Dus ik als grap oh das lekker en ja hoor kwamen ze aan met twee bakjes. Lief. Met 12 man de show gekeken en hij was een beetje chaotisch maar dat maakt het voor mij in ieder geval wel leuk. We zouden de 2e show niet doen die was pas om 5 uur en uiteindelijk heb ik begrepen van Sjon en Bianca dat die ivm het weer niet was doorgegaan.
Eenmaal thuis had Renee haar biefstuk er inmiddels er alweer uitgegooid en zijn Cathy en ik nog even wat medicijnen gaan halen voor haar.. Weer thuis gebracht en de boxen en spullen die bij Cathy bleven stonden inmiddels in de auto. We hadden met Brandy afgesproken ergens wat te eten en dan alle spullen overgooien en afscheid nemen. Renee bleef thuis die voelde zich niet lekker en kon ff bij komen en slapen. We zijn bij Gator's dockside geweest en was allemaal weer lekker. had alleen om diet pepsie gevraagd.. glas op tafel en zag er raar uit qua kleur maar ok.. Eh na een slok wth is dat... sweet tea.. Nog voor ik het kon zeggen kwam ze al met de juiste aan en sorry. Moest er wel om lachen. Lekker gegeten en alle spullen over .. tot volgend jaar. Weer onderweg naar huis en ging al iets beter met Renee. Inmiddels ook inchecken en we mogen allebei 2 koffers mee. Renee denkt dat ze het wel in 1 kan doen maar zet er gewoon 2 in als het dan toch in 1 past... mooi dan. Ik heb mijn koffers met de laatste dingen ingepakt en gekeken of ik alles had. Nog weggegooid wat weg kon en opgeruimd. Morgen kunnen we normaal weg.

1 opmerking:

  1. Wat rot dat Renée dr eigen zo rot beroerd heeft gevoeld. Jij hebt je daagje weer goed gevuld. Dagen vliegen voorbij hè

    BeantwoordenVerwijderen