maandag 7 mei 2018

Ben er

Na zondag eerst een heen en weertje Oslo gedaan te hebben om medaillon punten te scoren
ging ik maandag naar de States en wel naar Orlando via DTW. Met de A350 van Delta en helaas was de business vol maar mocht ik wel heel lief in de premium select gaan zitten.. Wauw wat is ook dat mooi.. vind ik in ieder geval. Toch een beetje BC gevoel maar dan een klein beetje minder. Warm handdoekje, tafellaken, gewoon bestek en keuze uit vandaag Roti Chicken of Egg filled Crêpes. Ben voor de Roti gegaan Ondertussen drie films gekeken... Ferdinand, Pitch Perfect 3 en Coco. En aangezien berichtjes sturen gratis was ook lekker met thuis front contact gehad op 10 duizend meter hoogte. Voor de landing konden we nog kiezen tussen een Cuban Sandwich of een salade met kip
Na aankomst op Detroit lekker relaxed gedaan maar ja dan ben je zo door alles want er is niemand... Moest wel mijn koffers nog een keer door de scanner doen maar verder niks aan de hand dus dan maar een rondje detroit en daarna met het treintje naar de gate van waar ik weg zou gaan... dus ff rustig zitten en dan ......... waar is mijn paspoort.. alles nakijken zoeken maar niks... heb ik hem dan verloren bij de bagage .... NEEEEEEE. ok terug richting die kant... vragen waar het evt gebracht zou kunnen zijn en iedereen vertelde.. Luggage claim en dan rechts zit een bagage service dus.. naar buiten en vragen. nee niks gehad maar ff bellen nee ook niks gevonden .. maar ja kan door verschillende mensen gevonden zijn.. Alles nog een keer nakijken nee echt niks te vinden. ... optie wachten of naar beneden en kijken of ik iemand vind met een groen hesje die mogen overal komen.. ok ga kijken niemand te vinden met een groen hesje.. Wel een informatie mevrouw die stuurde me naar de Customs en Border Patrol.. Ok nou die wil wel voor me kijken ..ondertussen toch nog een check en jemig wat een muts .. daar is i dan in een vakje wat ik eigenlijk nooit gebruik. wat een.... pfffffff.. met zweet op het voorhoofd gezegd dat ik hem gevonden heb en ook even gemeld bij de aardige meneer van de bagage service.. Dan weer door die rotte check maar ook daar weer doorheen en rustig lopen naar de gate even afkoelen. En wederom op tijd bij de gate en de vlucht is vol maar ach als ik er maar kom. Een chinese meneer bij het raam en een aardige jongen in het midden en daar heb ik zowat de hele weg mee zitten kletsen. Andrew was net afgestudeerd en ging nu met de klas naar Daytona .. Party time zeg maar. Na iets meer dan 2 uur stonden we weer aan de grond en na een lange taxi waren we er dan eindelijk. handbagage mee en gaan met die banaan. Sta je in het treintje staan er andere Nederlanders in ik al kijken maar ineens he jij bent Kim.. Linda, Richard, Martin en dochter Lisa. nu ja zeg dan is de wereld klein dus ff lopen kletsen over de aankomende dagen en gedag gezegd en fijne vakantie . erg leuk koffer kwam ook snel en dan door naar de auto..hmm het is aardig druk met mensen...ok alleen maar Grote tahoe's en suburbans enzo of minivans.. Neee dat gaat het niet worden.. dan maar ff vragen maar ben niet de enigste en dan zegt ze ga voor je kijken .. oh wil je die audi mee eh ja is goed... Audi Q7 onder mijn kont wel met 23600 miles ofzo maar van alle gemakken voorzien.. incl navigatie .. morgen foto denk ik.. Ga nu slapen morgen zie ik wel .

16 opmerkingen:

  1. Zo zeg, wat een adrenaline-kick op Detroit. Gelukkig heb je hem weer. De vakantie kan beginnen. Op naar de vis-vriendjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom ja dan zit de schrik er even in he
    Maar je bent er en dat is wat telt en morgen een naar SeaWorld
    Kim heel veel plezier en wie weet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff wat een schrik met je paspoort, maar gelukkig weer gevonden. En je bent er, heerlijk. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat een schrik, maar liep gelukkig met een sisser af. Je bent er. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent weer lekker in Orlando. Was leuk om gedurende de dag regelmatig contact te hebben, blijft toch vreemd. En dan je paspoort, dat moet zweten zijn geweest. Mooie auto gescoord, die gaan we van de week zien.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha een typische Kim begin. Maar je bent er..en een audi? Toe maar hoor. Genieten nu

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha! Wat een spanning op deze dag zeg! Gelukkig uiteindelijk gevonden. En dan als beloning een q7 ik word er vrolijk van. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aye caramba wat een spanning! En zonder paspoort kom je echt helemaal nergens als je op een luchthaven zit! Gelukkig is het met een sisser afgelopen, nu genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ge stress zo onderweg zeg, maar gelukkig is het goed gekomen, ook nog mooie Wheels gescoord dus het genieten kan gaan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pfffff kim ...het zweet breekt me hier al uit bij het lezen van je verhaal ...laat staan hoe jij je moet hebben gevoeld 😱
    Maar he je bent er ...hoe lekker 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een nachtmerrie, gelukkig goed afgelopen maar wat zul je je beroerd hebben gevoeld ... Je bent er, op naar SW en je vriendjes :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje wat zal je geschrokken zijn dat je je paspoort niet kon vinden. Dat overkomt je vast niet nog een keer. Je zat er wel luxe bij, bij Delta. En dan ook nog een Audi Q7, toe maar.
    Have fun!
    (mooi lettertype trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk je bent er. Meer dan genoeg stress gehad en eindigen met een mooie auto. Ik zeg genieten nu maar!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat zal jij een spanning hebben gehad,maar gelukkig had je m gevonden je paspoort.
    En gelijk een mooie auto gescoord.
    Je bent gewoon weer lekker in Florida en nu maar genieten..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow dat is schrikken, maar gelukkig loopt het goed af. Soms doe je dingen zonder er over na te denken en dan zoek je ook niet in een. vreemd vakje. Mooie auto Kim! Veel'plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker hoor weer in het vertrouwde Florida!

    BeantwoordenVerwijderen