zaterdag 12 mei 2018

twee dagen in 1

over vrijdag kan ik overdag kort zijn.. beetje shoppen laatste spulletjes in mijn uit logeren tas stoppen en zorgen dat ik de juiste dingen mee heb richting LA. Beetje relaxen en rond half 7 lekker eten met Monique, Ron en Pascal bij Miller's ale house. Daarna ben ik met ze meegegaan en heb hun onwijs gave mooie villa gezien en met de katten geknuffeld. Niet heel laat naar huis want zaterdag was vroeg op voor de vlucht naar LA die om 8.15 ging. Was lekker op tijd en ben liever te vroeg dan te laat en moeten haasten. Vlucht naar Atlanta was prima in een uurtje waren we er. Onderweg naar de volgende gate en daar niet veel later aan boord. Ook die prima merendeels geslapen en in 4 en eenhalf uur stond ik in LA. Op naar de koffer en toevallig via de app gezien dat i al op band 3 lag terwijl ik bij 5 stond te wachten .. gelukkig daar was i idd. Dan door naar de shuttle voor National en binnen 15 minuten was ik daar ook.. Zoeken maar. Werd een Ford Edge met Nav enzo.. mijn Tomtom ook ingeplugd en toen heel stom niet meer weten waar het hotel adres is. Maar dan maar op Disneyland en er zo gekomen. Wel een rondje om gereden maar uiteindelijk gevonden. Lisa was er al en die had helaas de tickets niet mee gekregen maar gelukkig ik wel en voordat ik naar Lisa ging ook een kamer dus alles in de kamer, spullen pakken en onderweg naar het park. twee blokjes lopen en daar was ik eindelijk. Lisa was al aan het wachten en beide konden we niet veel later eindelijk naar binnen. Op naar de star wars sectie en fp gehaald voor hyperspace maar die ging pas in om 11 uur ofzo helaas niet gelukt om de tegaan halen. beide moe. Maar we hebben van alles gedaan en zelfs nog gehopt naar adventure park. Daar zijn we soaked uit de grizzly run gekome, verder nog wat winkels bekeken en daarna maar rustig richting hotel. Eerst even eten bij Denny's en wat SW spullen erbij. Nu in hotel blog maken en morgen weer vroeg op.
We zagen ook twee onwijs mooie katten..broer en zus, Francisco and snickers. Snickers was erg aardig en kwam koppies geven en wilde door het hek aangehaald worden.. LIEFFF Morgen vroeg op ontbijt met Goofy Totmorgen

11 opmerkingen:

  1. Hoe leuk, dat je nu in Disney Anaheim bent!
    Veel plezier samen met je vriendin Lisa!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De avonturen houden maar niet op.....maar je staat er gelukkig bij te glimmen en daar gaat het om! Veel plezier daar, Kim!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zit je in Florida en zo zit je in LA .....hoe gaaf is dat 😀
    Wat een prachtige katten zeg 😍
    Heel veel plezier weer vandaag !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent er, lekker. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier in LA met Lisa. Die katten zijn adorabel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig die katten daar. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meteen een spetterende start, heel veel plezier met je vriendin samen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig heb je het hotel ook zonder adres gevonden. Nu heerlijk genieten samen met Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooie dagen Kim. Heerlijk. Genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent gewoon op vakantie in je vakantie..
    En gelijk een geweldige dag..
    Geniet er samen van

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je lijkt Tita Tovernaar wel, dan ben je hier en zo ben je daar.
    Leuke dag geweest waarbij het wel heel knap is om zonder adres een hotel te vinden.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen