donderdag 10 mei 2018

relaxed shoppen

Na een late thuiskomst lekker geslapen en rustig aangedaan in de ochtend. Do not disturb kaartje opgehangen, haartjes gewassen, blog geschreven en op naar Disney springs. Die was nog niet open dus een Frap en een ham/cheese croissant van de Satrbucks. Ze hadden nog May the 4th be with you dingen en heb de 1st order Frap genomen.. was wel lekker. Eerst maar eens kijken bij Coop en Satr wars maar niks gekocht is even een orienterend rondje. World of Disney wordt verbouwd en is maar de helft ook hier alleen kijken en wie weet na LA. Verder gereden naar het nieuwe gedeelta naast Lake Buena Vista Outlet, Even snuffelen bij de TJ en de Ross. Dan onderweg naar de Florida Mall ja daar was ik nog niet geweest maar er was nog wat geleverd van mijn bestelling dus die ook opgehaald en nog een rondje gedaan waar ik nog niet was geweest. Even wat eten dat werd een Bacon cheese dog en een Slated caramel shake met bacon lol bij five Guys. Daarna weer doorgereden naar de John Young en even gesnuffeld bij Petsmart. Dan maar even naar Dollar tree en wat dingen ingeslagen en daarna terug naar het hotel. O en weer onderweg naar Seaworld want ik kwam er gisteravond achter dat ik de helft van de foto's miste van de upclose dus parkeren naar binnen de photoding en hup daar waren ineens 47 foto's bij. Weer terug naar de auto en naar het hotel. Wasje gedaan en even gekeken wat mee mag naar LA en wat ik hier bij hele aardige mensen mag bewaren tot ik de 22e weer terug ben.. Gister Monique en Ron ontmoet die hier inmiddels wonen en werken en had al heel brutaal gevraagd of ik een tas/koffer mocht onderbrengen als ik in LA ben. Echt onwijs aardig, morgen avond gaan we gezellig bij Millers wat eten en nemen ze mijn spullen mee en als ik terug ben spreken we weer ff af en haal ik ze weer op. Nu lekker relaxen en blogje en niet al te laat naar bed. Morgen zie ik het wel weer wat het gaat worden de avond is in ieder geval met gezelligheid gevuld.

15 opmerkingen:

  1. Lekker dagje zo en wat een onwijs gave foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo, lekker doen waar je zin in hebt.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat noem jij relax shoppen
    Ik heb het gister al tegen je gezegd daar doen wij een week over
    Gezellige avond morgen en een goede reis naar LA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "even" 47 foto's erbij ...dat was nogal een vergissing zeg! maar de foto's zijn geweldig!
    Fijne vakantie in je vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 1 happy lady. En zo hoort het ook. Brutalen hebben de halve wereld...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Topfoto’s! Wat een heerlijke dag weer. Veel plezier in
    L
    A!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super foto’s Kim.
    Wat ontzettend aardig van Ron en Monique .
    Maak er weer een mooie dag van !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij ons ontbraken er toen ook foto's van de up close, maar gelukkig wordt het ook weer zo hersteld. Lekker dagje weer vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekkere dag Kim bij je geliefde Seaworld! En wat lief van Ron en Monique!
    Geniet lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave foto's zeg! En wat fijn dat je spulletjes bij Ron en MOnique mogen blijven.
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je nu alle foto’s hebt. Lekker rondgeneusd om te zien wat je na LA allemaal wilt kopen en fijn dat je de koffer kan stallen. Have fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super foto's! Ben ook erg benieuwd naar de vakantie in je vakantie, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo wat een mooie foto’s en weer een heerlijke dag.
    Fijn dat je de spulletjes bij ron&monique mag laten.
    En op naar LA ben benieuwd..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk om te zien en te lezen dat je het zo naar je zin hebt. En ontzettend fijn dat de foto’s toch nog gevonden zijn en toegevoegd konden worden. Leuke foto’s! Fijne vlucht morgen naar LA en ook daar ontzettend veel plezier aan die kant van het land!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh je gaat ook nog naar LA, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen