dinsdag 8 mei 2018

Zo de eerste hele dag hier zit er op

En na een goed nachtrust.. wel even om 5 uur wakker en ff alles lezen waarvoor dank weer doorgeslapen tot half 7 dus prima gedaan en deze keer ook genoeg gedronken ;-) Eerst ontbijtje hier in het hotel en dat was prima. Dan onderweg naar de Premium aan de Vine want ik wilde even bij Kipling kijken want er waren Star Wars tassen maar geen die ik echt leuk vond dus helaas. Maar daarvoor even naar de Satrbucks want ze waren nog niet open was wat vroeg.. Een ultra Caramel Frap.. ben er nog niet over uit of ik hem lekker vind. Na de Kipling weer onderweg dit keer naar TJ Maxx maar nog niet gevonden wat ik zoek en bij Ross ook niet. Dan gaan we weer verder bij een andere Ross en bij Bealls. Bij deze de auto
Tijd om dan maar naar Seaworld te gaan, fijne plek en was zo binnen. Eerst maar eens een frap en een muffin. Ze hebben het formaat aangepast ten goede. een stuk kleiner dat was mijn lunch. Nog even snuffelen bij het Emporium wat buiten is opgezet aangezien ze aan het verbouwen zijn. Dan naar het enige plekje ergens achterin en eerst even kijken in de UV en daar zijn de pilot whales. Even staan praten met de educator er was toch niemand. Op naar boven en daar werd Light up de night getest. Leuk om te zien. Nog staan praten met een bekende en niet veel later op mijn plekje gaan zitten. De show begon om 5 uur
Na de show naar de uitgang en onderweg naar de Florida Mall moet nog ff rondje doen en met Ronald, Ethel, Merel en Dominique even in het dining paviljoen gegeten en daarna ben ik nof een rondje gaan doen en niet veel later onderweg terug naar het hotel. blog schrijven en zo lekker slapen morgen hele dag SW met Dine en up close en de rest zie ik wel. Bis morgen

11 opmerkingen:

  1. Endan kom je elkaar tegen in de Florida mall. Was gezellig om zo even met elkaar te eten. De auto ziet er mooi uit, heb je goed gedaan. Tot morgen.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kim waar hal je de energie van daan
    Dit doen wij een week over
    We zijn hier 5 weken en we zijn op de helft

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk een goed gevulde dag gehad. Heerlijk en het was goed warm vandaag. Morgen zijn wij ook in Seaworld.. ik stuur je wel even een berichtje. Tot morgen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker veel doen op je eerste dag, hou daar ook van. Overal weer even lekker langs, en dan ook meteen SW meepakken natuurlijk. Dan ben je denk ik meteen weer "thuis".
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een vliegende start zeg! Leuk ook, zo'n ontmoeting. Geniet, maar dat hoef ik niet echt te zeggen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pluk de dag Kim, heerlijk ! Gelijk lekker genieten.
    Leuk, dat je Ronald en zijn familie tegnkwam!
    Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo gelijk een lekkere volle dag.
    Maar snap dat wel als je in Florida bent wil je gewoon graag alles doen.
    En leuk dat je Ronald en fam tegenkwam in de mall.
    En altijd gezellig om met z’n alle te eten.
    Weer een top dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk goed gevuld eerste dagje. Jammer van de tassen. Gezellig eten met Ronald en familie. Goed bezig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was een vol eerste dagje. Je zit er zo grlijk goed in! Veel plezier morgen in SW🐬

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! Je zit meteen in het ritme. Have fun morgen!

    BeantwoordenVerwijderen